دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی

جدید محمدرضا گلزار بازی دادی


دانلود آهنگ جدید جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی
Mohammadreza Golzar - Bazi Dadi
موزیک و ترانه : آرن ؛ تنظیم : برانوش
متن ترانه بازی دادی از جدید محمدرضا گلزار

دیگه تمومه هرچی بهم گفتی دروغه / اونکه عاشق باشه

هیچ وقت از پیش عشقش نمیره / برو دیگه نده منو عذابم

جدید محمدرضا گلزار بازی دادی | دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی
دیگه تمومه هرچی بهم گفتی دروغه
اونکه عاشق باشه
هیچ وقت از پیش عشقش نمیره
برو دیگه نده منو عذابم
ما دیگه نمیمونیم برا هم
تو خراب کردی همه رویاییو، که واسه تو تو ذهنم ساختم
آره نامرد
چرا بازی دادی قلب منو
دارم دیوونه میشم تو نرو
گفتی همیشه من کنارتم
ولی رفتی واسه همیشه تو
چرا بازی دادی قلب منو
دارم دیوونه میشم تو نرو
گفتی همیشه من کنارتم
ولی رفتی واسه همیشه تو
چرا بازی دادی قلب منو
بازی دادی قلب منو
بازی دادی قلب منو
آروم نمیگیره این قلبم
آسون دادیم همو ما از دست
داغون شدم من از غم برو برنگرد
برو دیگه نده منو عذابم
ما دیگه نمیمونیم برا هم
آره نامرد
چرا بازی دادی قلب منو
دارم دیوونه میشم تو نرو
گفتی همیشه من کنارتم
ولی رفتی واسه همیشه تو
چرا بازی دادی قلب منو
دارم دیوونه میشم تو نرو
گفتی همیشه من کنارتم
ولی رفتی واسه همیشه تو

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام بازی دادی کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.