دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود آهنگ اشکان یادگاری به نام علی چپ

اشکان یادگاری علی چپ


دانلود آهنگ جدید اشکان یادگاری به نام علی چپ
Ashkan Yadegari - Ali Chap
متن ترانه علی چپ از اشکان یادگاری
دانلود آهنگ جدید اشکان یادگاری علی چپ
برا خودت یه زندگی بساز
که بی غم باشه
برا خودت یه زندگی بساز
دلت گرم باشه
یه جوری بعد از اینو سر کن
جات تو جمع باشی
فکر منو دیگه نکن نذار
زندگیت جنگ باشه
بزن به کوچه علی چپ دیگه علی توش نیست
این روزا حال همه خوبه علی خوب نیست

من خود علیم کوچه بغلیم
یه عمر تنهایی کف کوچه زخمیم
من همون دردیم که هیچی نگیم
میدونم تو چشم تو یه کوچه فرعیم
من خود علیم کوچه بغلیم
یه عمر تنهایی کف کوچه زخمیم
من همون دردیم که هیچی نگیم
میدونم تو چشم تو یه کوچه ی فرعیم

من اگه برم شاید آبی تر شه آسمونت
شاید دوباره کبکت برات خروس بخونه
من اگه برم رو سیاهی واسه من میمونه
ولی تو صورتت همینجوری عروس میمونه
بزن به کوچه علی چپ دیگه علی توش نیست
این روزا حال همه خوبه علی خوب نیست

من خود علیم کوچه بغلیم
یه عمر تنهایی کف کوچه زخمیم
من همون دردیم که هیچی نگیم
میدونم تو چشم تو یه کوچه ی فرعیم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ اشکان یادگاری به نام علی چپ کلیک کنید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام کوچه سرد

میثم ابراهیمی کوچه سرد


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام کوچه سرد
Meysam Ebrahimi - Kooche Sard
ترانه و موزیک : نیما معین ؛ تنظیم : علی بیات
متن ترانه کوچه سرد از میثم ابراهیمی

داره برگا میریزه زمین / سرده هوا بارونه ببین

کوشی چرا زنگ میزنم گوشیت خاموشی / داره مهمون من میشه درد

میثم ابراهیمی کوچه سرد، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی کوچه سرد   متن ترانه
داره برگا میریزه زمین
سرده هوا بارونه ببین
کوشی چرا زنگ میزنم گوشیت خاموشی
داره مهمون من میشه درد
دستاتو تو این کوچه سرد میخوام
بیای ها کنی تو دستام با نفسات
بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم
بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم
ببین انگار عوض شدی توام مث من معلومه قشنگ
غد بودم اون قدیما ولی تازگیا زود درمیاد اشکم
جدیدا دل نازک من شده تاریکه تک به یه موی تو بنده
تو که نیستی بهونه نداره لبام که بخواد به چیزی بخنده
بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم
بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم
کاش میشد برگردیم به اون موقعا کاش
بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم
بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام کوچه سرد کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا شیری به نام کی مثل من

رضا شیری کی مثل من


دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام کی مثل من
Reza Shiri - Ki Mesle Man
ترانه و ملودی : علیسان ؛ تنظیم : مسلم سالاری ؛ میکس و مستر : سعید سام
متن ترانه کی مثل من از رضا شیری

روزا تاریکو شبا تو که نیستی / هوا بهم ترس میده

همین موقعا تپش میگیره / قلبم پره از کابوس و کینه

رضا شیری کی مثل من، دانلود آهنگ جدید رضا شیری کی مثل من   متن ترانه
روزا تاریکو شبا تو که نیستی هوا بهم ترس میده
همین موقعا تپش میگیره قلبم پره از کابوس و کینه
یاد خاطرات تو شده کلیشه برام بهم ترس میده
از عشق نگو برام هوام سرد و خیلی نفس گیره
کی مث من واسه برگشتنت برنامه میچینه
کی مث تو هی دور میشه ازم فاصله میگیره
هر چی خواستی ریختم به پات توی گوشمه اما صدات
گفتی که بیخیالت بشم برم دیگه بسته شد رو من چشات
گفتی نه دیگه من به تو برنمیگردم اینو یادم هست
تویی که باعث این شدی من باهات سردم یادت رفت
حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبلا یادم هست حال دلم بهت وابستس
حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبلا یادم هست حال دلم بهت وابستس
دوباره بارون زد من داغون تر چه آروم رفت
از این زندگی سیرم کرد من دیدم رفت چه بد شدم تاریک تر
من همیشه کنارت بودم هر روز هفته
تو که میگفتی بی من میمیری باورش سخته
گفتی نه دیگه من به تو برنمیگردم اینو یادم هست
تویی که باعث این شدی من باهات سردم یادت رفت
حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبلا یادم هست حال دلم بهت وابستس
حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبلا یادم هست حال دلم بهت وابستس

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا شیری به نام کی مثل من کلیک کنید

دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام جمعه ی بی شنبه

فریدون آسرایی جمعه ی بی شنبه


دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام جمعه ی بی شنبه
Fereydoun Asraei - Jome Bi Shanbe
ترانه سرا : علی ایلیا ؛ ملودی : علی تاجیک ؛ تنظیم : پیام شفاهی
متن ترانه جمعه ی بی شنبه از فریدون آسرایی

خیسه خیسه چشمای حساس من / هنوزم درگیرته احساس من

عشق شیرین نمک نشناس من / تو یه چیز دیگه بودی واسه من

فریدون آسرایی جمعه ی بی شنبه، دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی جمعه ی بی شنبه   متن ترانه
دل من فقط به عشق تو خوشه
کی می تونه واسه من مثل تو شه؟
دوری سخت تو داره، من و آسون می کشه

تموم روزام، جمعه ی بی شنبه س
گریه کارِ ، این چشای بی جنبه س
آخ که چه ساده تو‌رو دادم از دس
حالا من هیچی ولی
خاطره هامون چی‌میشه
فکرشو کردی اگه بباره بارون چی میشه
حالا من هیچی تو که
میری برای همیشه
فکر روزی باش که واسه من دلت تنگ میشه

خیسه خیسه چشمای حساس من
هنوزم درگیرته احساس من
عشق شیرین نمک نشناس من
تو یه چیز دیگه بودی واسه من

حالا من هیچی ولی
خاطره هامون چی‌میشه
فکرشو کردی اگه بباره بارون چی میشه
حالا من هیچی تو که
میری برای همیشه
فکر روزی باش که واسه من دلت تنگ میشه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام جمعه ی بی شنبه کلیک کنید

دانلود آهنگ مجید رضوی به نام دسته گل

مجید رضوی دسته گل


دانلود آهنگ جدید مجید رضوی به نام دسته گل
Majid Razavi - Daste Gol
متن ترانه دسته گل از مجید رضوی
دانلود آهنگ جدید مجید رضوی دسته گل
حرفایی که زدم همش از روو علاقه بود
هر کی میبینه منو میگه چته بلا به دور
همش از درده
مریضم کرده
عشق زیادی نمک روو زخمه
اگه بهت گیر میدادم نبود دست خودم
نمیخواستم اذیتت کنم دست گلم
تو به دل نگیر عزیزم دیوونه شدم
تو بزرگی کن و برگرد من دست پُرم
هر چی گفتمو پس میگیرم
میخوام عشقتو دست بگیرم
هر چی گل واست هست بچینم
بریزم روو سرت جشن بگیرم
تو بیا
به همین عشق قسم
دیگه برنمیدارم یه لحظه چشم ازت
بیا که اومدنت خیلی قشنگه
بیا دور گردنت بندازم یه چشم نظر
هر چی گفتمو پس میگیرم
میخوام عشقتو دست بگیرم
هر چی گل واست هست بچینم
بریزم روو سرت جشن بگیرم
تو بیا

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مجید رضوی به نام دسته گل کلیک کنید