دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام سگ بند

بهنام بانی سگ بند


دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام سگ بند
Behnam Bani - Sagband
ترانه : کارن موسوی ؛ موزیک و تنظیم : حامد برادران
متن ترانه سگ بند از بهنام بانی

یارا دل و جان کرده / عجب قصد تو را

یارا ساختم / کنج دلم قصر تو را

بهنام بانی سگ بند، دانلود آهنگ جدید بهنام بانی سگ بند   متن ترانه
یارا دل و جان کرده
عجب قصد تو را
یارا ساختم
کنج دلم قصر تو را
یارا چه بلاها که به جانم نرسید
یارا تو خطا کن بکشم حبس تو را
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
خدا کند تب کند جان بیمارم
ببینمت که شدی تو پرستارم
به درد عشق مبتلا شد دل زارم
جان به جانم نکن ای دل آزارم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ بهنام بانی به نام سگ بند کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا شیری به نام رقیبت

رضا شیری رقیبت


دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام رقیبت
Reza Shiri - Raghibet
ترانه : مهریار ؛ تنظیم : سعید رضا
متن ترانه رقیبت از رضا شیری

برق اون چشمات / یه کاری کردن که یادم بره حرفام

کافیه نگام کنی تا دلم / جوون بشه صد سال

رضا شیری رقیبت، دانلود آهنگ جدید رضا شیری رقیبت   متن ترانه
برق اون چشمات یه کاری کرد
ن که یادم بره حرفام
کافیه نگام کنی تا دلم
جوون بشه صد سال
مثل یه خواب خاطره هات میکشه هربار
یه دونه ای واسم کی مث من تورو میخواد
میشه یکی رقیبت باشه که چشاش شبیهت باشه
اصلا هم رفیقت باشه خیره شم به نگاش
میشه یکی رقیبت باشه که چشاش شبیهت باشه
اصلا هم رفیقت باشه خیره شم به نگاش
یه جوری عاشقم که باورش واسم سخته
تو یه جور رفتی که یادم مونده چند وقته
تو نیای انگاری عمرم هدر رفته
بدون تو زندم ولی زندگی چقدر سخته
میشه یکی رقیبت باشه که چشاش شبیهت باشه
اصلا هم رفیقت باشه خیره شم به نگاش
میشه یکی رقیبت باشه که چشاش شبیهت باشه
اصلا هم رفیقت باشه خیره شم به نگاش

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ رضا شیری به نام رقیبت کلیک کنید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام آهو

میثم ابراهیمی آهو


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام آهو
Meysam Ebrahimi - Ahoo
ترانه و موزیک : آرشا رادین ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه آهو از میثم ابراهیمی

چشای خوشگل تو برم / کوبیده میخشو تو دلم

پیچیده عطر تو تو سرم / میبینم روحتو تو تنم

میثم ابراهیمی آهو، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی آهو   متن ترانه
چشای خوشگل تو برم
کوبیده میخشو تو دلم
پیچیده عطر تو تو سرم
میبینم روحتو تو تنم
تا خود صبح میکنه گرم دل منو آتیش تو
روشنی حتی تو نور کم تو ماهی من آسمونتم
شیرینه حتی غرورتم اسیرم خوبه زندونتم
دنبالتم مثل شیر کجا میری آهوی من
به تو خوش دلم بدون مکث بدون حرف بیا پیش خودم
بزن یه چنگ رو دل من بذار دیوونه شم
آتیش قلب من واست میمونه گرم تا که کنارتم
به تو خوش دلم بدون مکث بدون حرف بیا پیش خودم
بزن یه چنگ رو دل من بذار دیوونه شم
آتیش قلب من واست میمونه گرم کنارتم
ببین هرچی تو سینمه به تو گفتم حسمو دادمش به تو لو من
یه چی ام تو بگو لطفا ...
وقتی یه دقیقه نیستم خوب عصبی نباش
پشت هم نگیر تو تصویری تماس
حسابت از همه واسه من سواس
به تو خوش دلم بدون مکث بدون حرف بیا پیش خودم
بزن یه چنگ رو دل من بذار دیوونه شم
آتیش قلب من واست میمونه گرم کنارتم
به تو خوش دلم بدون مکث بدون حرف بیا پیش خودم
بزن یه چنگ رو دل من بذار دیوونه شم
آتیش قلب من واست میمونه گرم تا که کنارتم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام آهو کلیک کنید

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام عاشقم باش

حجت اشرف زاده عاشقم باش


دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام عاشقم باش
Hojat Ashrafzadeh - Ashegham Bash
ترانه : احمد امیرخلیلی ؛ موزیک : علیرضا خرداد ؛ تنظیم : معین حبیبی
متن ترانه عاشقم باش از حجت اشرف زاده

تو داری با چشات دنیامو میگیری / تو یه احساس خیلی خاص زیبایی

نه با خورشید نه دریا نه حتی ماه / فقط تنها تویی مقیاس زیبایی

حجت اشرف زاده عاشقم باش، دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده عاشقم باش   متن ترانه
تو داری با چشات دنیامو میگیری
تو یه احساس خیلی خاص زیبایی
نه با خورشید نه دریا نه حتی ماه
فقط تنها تویی مقیاس زیبایی
تویی کسی که دیوونم کردی
به قلب عاشقم کاش برگردی
تویی قرار من فقط کنار من بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش
هوای خنده هایت تو خوبه
دلم برای عشقت میکوبه
تو که مسافری خدا کنه نری بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش
حواسم باز به موهای تو پرته
یه دنیا با جنونت زندگی کرده
یه کاری با چشات کردی که این روزا
خود زیبایی دنبال تو میگرده
تویی کسی که دیوونم کردی
به قلب عاشقم کاش برگردی
تویی قرار من فقط کنار من بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش
هوای خنده هایت تو خوبه
دلم برای عشقت میکوبه
تو که مسافری خدا کنه نری بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام عاشقم باش کلیک کنید

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام شبگرد

فرزاد فرزین شبگرد


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شبگرد
Farzad Farzin - Shabgard
ترانه سرا و موزیک : مهدی ابراهیم نژاد ؛ تنظیم : علیرضا افشار ؛ میکس و مستر : سعید خطیبی
متن ترانه شبگرد از فرزاد فرزین

ناراحتم از اینکه رفتی‌ / شده روزم سیاه

مثل قاب عکس رو دیوار / قکبمو شکستیو

فرزاد فرزین شبگرد، دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین شبگرد   متن ترانه
ناراحتم از اینکه رفتی‌
شده روزم سیاه
بیا
مثل قاب عکس رو دیوار
قکبمو شکستیو
بیا
گفتم زیادی عاشقم باشو تو کم بودی‌و
روزایی که به فکرت بودمو تو نبودیو
بیا برگرد بدون تو
منو شبگردو دیوونه کن
قرصو سرد درد اشک رو گونمو
هیشکی حال منو نمیدونه و
دیوونه بزیتو یادمه
تو که رفتی‌ شودی یه آدم بی‌ احساس روی عشق حساس
این روزا حال دلم بد شده
تو قلبت بد بودن بلد شده
نمک نشناس
برگرد
بیا برگرد بدون تو
منو شبگردو دیوونه کن
قرصو سرد درد اشک رو گونمو
هیشکی حال منو نمیدونه و

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام شبگرد کلیک کنید