دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود اهنگ جدید و شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید-پاپ موزیک

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام مثل ماه

گرشا رضایی مثل ماه


دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام مثل ماه
Garsha Rezaei - Mesle Mah
ترانه : علی بحرینی ؛ موزیک : گرشا رضایی
متن ترانه مثل ماه از گرشا رضایی

منو ببر از این کابوس تا رویا / چقدر دلم شکست

افسوس از دنیا / خودت منو نگهدار

گرشا رضایی مثل ماه، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی مثل ماه   متن ترانه
منو ببر از این کابوس تا رویا
چقدر دلم شکست
افسوس از دنیا
خودت منو نگهدار ...
هوا کمه تو این راهه
ناهموار نمیدونی چقدر
خستم از تکرار
خودت منو نگهدار ...
بد حالم بی تو صد سالم بی تو بمونم اسمتو یادم نمیره که نمیره
سرگردون موندم برگردون عشقو بذار بیام تو آغوشت نذار دلم بمیره
دلت دریاست که قلبم زیر و رو شد از این ساحل تموم و من شروع شد
تورو جون این عشق که بینمونه بگو ماهم کجای آسمونه
بد حالم بی تو صد سالم بی تو بمونم اسمتو یادم نمیره که نمیره
سرگردون موندم برگردون عشقو بذار بیام تو آغوشت نذار دلم بمیره

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 64

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام مثل ماه کلیک کنید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عشقم عاشقتم

محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام عشقم عاشقتم
Mohsen Ebrahimzade - Eshgham Asheghetam
ترانه : علیرضا مرتضی قلی ؛ موزیک : علیها ؛ تنظیم : مصطفی مومنی
متن ترانه عشقم عاشقتم از محسن ابراهیم زاده

همه ی جون منی تو نبضمی / میزنی تو حس خوش پر از عشقی

عطر رو یپرهنی تو / با تو حال دلم خوبه

محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده عشقم عاشقتم   متن ترانه
همه ی جون منی تو نبضمی
میزنی تو حس خوش پر از عشقی
عطر رو یپرهنی تو
با تو حال دلم خوبه
دل دیوونه ی توئه خوش نشستی
توی قلبم اینجا خونه ی توئه
دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
دل بی قراره نداره جز تو خودت دلبر
واسه تو میمیرم میگیرم دست تو آخر
تو همه دنیای منی من فدای چشمات
چیزی نمونده بمیرم من برای چشمات
دست خودم نیست که دیگه اگه دیوونتم
هوایی کرده دلمو اون هوای چشمات
دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
دستتو میگیرم واسه تو میمیرم آخر
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور
عشقم عاشقتم عشق منو کن باور

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عشقم عاشقتم کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام آتشی در سینه

رضا بهرام آتشی در سینه


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام آتشی در سینه
Reza Bahram - Atashi Dar Sine
تنظیم : حامد دهقان
متن ترانه آتشی در سینه از رضا بهرام

آتشی در سینه دارم / جاودانی جاودانی

عمر من مرگیست / نامش زندگانی

رضا بهرام آتشی در سینه، دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آتشی در سینه   متن ترانه
آتشی در سینه دارم
جاودانی جاودانی
عمر من مرگیست
نامش زندگانی
آتشی در سینه دارم جاودانی جاودانی
آتشی در سینه دارم جاودان

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا بهرام به نام آتشی در سینه کلیک کنید

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام یا بیا یا میام

مسیح و آرش AP یا بیا یا میام


دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام یا بیا یا میام
Masih و Arash AP - Ya Bia Ya Miam
متن ترانه یا بیا یا میام از مسیح و آرش AP

یا میای یا میام بگی هرجا میام / سر تو تا ته دنیا میام

تو منو درک کن نباشی در کل نداره / بی تو این گوشی یه زنگ خور

مسیح و آرش AP یا بیا یا میام، دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP یا بیا یا میام   متن ترانه
یا میای یا میام بگی هرجا میام
سر تو تا ته دنیا میام
تو منو درک کن نباشی در کل نداره
بی تو این گوشی یه زنگ خور
تو دل خوشگل تو نذار غم بشه پر یکم حوصله کن من میرسم
فکر نکن دوری نه جایی گیر بودی من پیشتم فقط یه زنگی بزن
فرقی نداره شمرون و تهرون بی تو برا من عاشق حیرون
لطفی نداره بالا و پایین شهری که تو نیستی توش خالیه
یا بیا یا میام بگی هرجا میام سر تو تا ته دنیا میام
تو منو درک کن نباشی در کل نداره بی تو این گوشی یه زنگ خور
یا بیا یا میام بگی هرجا میام سر تو تا ته دنیا میام
تو منو درک کن نباشی در کل نداره بی تو این گوشی یه زنگ خور
تورو آسون گیر نیاوردم بخوام از دستت بدم
عشقمه این یادگاریا نخواه که من پس بهت بدم
یا بیا دوریتو کم کن یا من رو برگردون اول
نگو دوستت نداشتم نگو من بد بودم نه
یا بیا یا میام بگی هرجا میام سر تو تا ته دنیا میام
تو من رو درک کن نباشی در کل نداره بی تو این گوشی یه زنگ خور
یا بیا یا میام بگی هرجا میام سر تو تا ته دنیا میام
تو من رو درک کن نباشی در کل نداره بی تو این گوشی یه زنگ خور

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام یا بیا یا میام کلیک کنید